O produkci tianDe

Široký sortiment zahrnuje péči o tělo od hlavy až k patě, ale nezapomíná ani na naši domácnost a domácí mazlíčky a přírodu. 

Najdete u nás:

  • Jedinečné pomocníky, o kterých jste zatím neslyšeli, až po běžné pomůcky našeho každodenního života.
  • Stále více přibývá 100% přírodních a přitom vysoce účinných produktů.
  • V nejbližší době se těšíme na jedinečné doplňky stravy, které budou znamenat revoluci ve výživě.

Vysoká až šokující účinnost produktů tianDe - okamžitý efekt.

Jinak řečeno bezkonkurenční poměr mezi výkonností, kvalitou a cenou. 

Zdá se vám to přehnané? Vyzkoušejte a budete mluvit stejně. 

Nadnárodní společnost TianDe představuje unikátní produkty z oblasti péče o zdraví a krásu.

Ústřední  filosofií společnosti je dostupnost produkce i technologie širokým vrstvám obyvatelstva.

Tisíce let staré receptury čínské, tibetské a altajské  přírodní medicíny se používají se vysoce kvalitní přírodniny, živá voda z hlubokých pramenů i z hlubin moře. Mezi oblíbené přírodní látky patří: Hedvábí, perly, altajské a tibetské byliny, lotos, bio-zlato, hadí tuk, šnečí mucin, životodárné kořeny a houby.

To vše je sestavováno a mícháno podle přísných pravidel tradiční čínské medicíny (více informací v sekci o produktech).

 

NEPŘEHLÉDNĚTE
NOVINKY
Prodejna tianDe Hradec Králové
Vstup pro obchodní partnery

Prohlášení o shodě a certifikace výrobků

Aktuální seznam v Evropské unii řádně zaregistrovaných kosmetických přípravků značky TianDe - seznam CPNP (v souladu s Nařízením  Evropského parlamentu a Rady (ES)č. 1223/2009 ze dne 30. listopadu 2009 o kosmetických přípravcích) ve formátu pdf je k nahlédnutí a stažení zde.

Vzhledem k častým dotazům ohledně doby spotřeby výrobků, citujeme Nařízení o kosmetických přípravcích č. 1223/2009, čl.19, odst.c. o době spotřeby:

"Údaj o minimální trvanlivosti není povinný u kosmetických přípravků, jejichž minimální trvanlivost přeshuje 30 měsíců. U těchto výrobků se uvede údaj o dobé, po kterou je přípravek po otevření bezpečný a lze jej používat, aniž by došlo k újmě na zdraví spotřebitele. Tato informace se uvede symbolem stanoveným v bodě 2 přílohy VII (otevřený kelímek), za kterým následuje údaj o této době (v měsících nebo rocích), kromě případů, kdy pojem trvanlivosti po otevření nemá význam."

Text na štítku "Spotřebujte nejlépe do" je nahrazen označením "L.O.T." a číslem šarže s datem výroby a symbolem "otevřeného kelímku" s dobou doporučené spotřeby od otevření.

Velkou devizou společnosti je flexibilní marketing, který umožňuje obchodním partnerům poskytovat nadprůměrné služby v oblasti vzdělávání a poradenské činnosti. (více informací – tlačítko – v sekci profesionální spolupráce – zde)